עוה"ד אבי בלום על תיק אלף: "נתניהו בבעיה, קשה לראות אותו יוצא מזה"

אייל ראובן No Comments on עוה"ד אבי בלום על תיק אלף: "נתניהו בבעיה, קשה לראות אותו יוצא מזה"

עוה"ד אבי בלום על משפט נתניהו: "מה שאתמול התגלה שהמשטרה לא עשתה את שלה והפרקליטות שוב לא עשתה את שלה. הם נתנו לקליין מעמד של עד מדינה בלי לעשות הסכם כזה. היה צו חיפוש והאזנה ולא ביצעו אותו"

צילום: קול חי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרשן "קול חי", עוה"ד אבי בלום שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), על משפט נתניהו: "יצא לי לדבר עם אחד מעורכי הדין שיושבים באולם והוא אמר שהוא צריך לכוון למיליון וחצי אנשים ולא רק לבית המשפט. מי שעוקב אחרי עו"ד חדד בעדות הוא מנסה גם לשכנע את השופטים בתיק הקשה ביותר וצריך גם לשכנע את המצביעים".

לדבריו "כל המערכת המשפטית מתיישרת כבר להרשעה בתיק של נתניהו, כולל בפס"ד שמעוני. רק בגלל החברות בין נתניהו למילצ'ן הוסר סעיף השוחד. קשה לראות אותו יוצא מזה. נתניהו בבעיה".

עוד אמר בלום: "מה שאתמול התגלה שהמשטרה לא עשתה את שלה והפרקליטות שוב לא עשתה את שלה. הם נתנו לקליין מעמד של עד מדינה בלי לעשות הסכם כזה. היה צו חיפוש והאזנה ולא ביצעו אותו".

לאחר מכן, התייחס בלום לנושאים הפוליטיים ולקמפיין של הליכוד: "כיום אין לנתניהו לשכה בירושלים ולא את הקריה בת"א. הוא חזר ללשכת יו"ר הליכוד במצודת זאב, שם הוא יושב ימים ולילות יחד עם חבר חרדי טוב, אחד מראשי המפלגות".

בלום סיפר: "הם ניסו להבין מה קרה בבחירות הקודמות והתברר שהתוכנה של האלקטורט קרסה גם בליכוד וגם בש"ס. זה גרם להם לאובדן של למעלה מ-200 אלף שנעלמו מהרדאר. הם הסיקו את המסקנות והפעם הם הולכים לרדת לשטח בשיטות הישנות".



0 תגובות